Monday, March 28, 2011

walimatul urus

ahad ari tu pegi wedding kat area bandar tasik selatan. umah jiran masa dok kat flat desa tun razak dulu. kat sana jumpa kawan saya masa kecik-kecik dulu, BALQIS. jarang dapat jumpa dengan dia coz dia cikgu n mengajar dekat JB. dulu mas sekolah rendah, nak pegi tunggu bas skolah, saya kan pegi ngan dia. kalau saya lambat (dia selalu kuar awal), dia akan cop tempat untuk saya. walaupon saya xsama sekolah dengan dia., tapi naik bas yang sama, iaitu bas CIK MAH (budak suma panggil macam tu). petang-petang kitaorang akan main sama-sama. tapi sebelum main, saya akan tunggu dia sapu sampah kat laman umah dia. dah settle keja baru main. family dia pulak akan bawak saya jalan. saya ingat lagi saya ikut diaorang pegi penang n JB masa cuti sekolah. kiranya saya memang rapat sangat dengan dia. pas tu, saya dah pindah, dia pon dah pindah memang dah lost contact. last year baru jumpa balik. bila jumpa je mesti xdpt borak lama coz masa mencemburui kitaorang. tapi dapat borak sekejap pon jadilah. ni ada skit gambar sekitar wedding yang kitaorang attend hari tu......
macam biasa 3 of us





ayang akan sebok dengan hp main game
sis + me





me, balqis, sis, k.ita









my lurvely BFF, BALQIS




semalam 28 MAC 2011 hari lahir dia....

so, wish u all da best in your lifetime. semoga mendapat jodoh yang terbaik untuk dirimu.....






p/s: pic yang last ni ada orang tanya 'aiin preggy ke?' hahaha..nampak ketara kan saya gemok. dah pesan kat cameraman snap half aja, jangan kasi nampak perut..kehkehkeh....

No comments:

Post a Comment