Monday, March 7, 2011

jagoan bowling

hari sabtu, bertempat di IOI mall puchong jagoan bowling telah mempamerkan kehebatan mereka. tournament ni anjuran PUSPANITA. selalunya saya yang akan main. tapi disebabkan oleh keadaan perut yang baru nak membersar, tempat diganti oleh orang lain buat sementara waktu.

waktu saya sampai game ni dah start. dah game yang ke-2 pon. boy pon ikut sekali. dia kan rajin menyusun bola yang kuar dari mesin tu. so, dia memang dok di barisan hadapan ja. bila sampai kat sana, laungan memberi semangat pon bermula. rasanya lane kitaorang yang agak bising. orang lain sumenya senyap serta khusyuk membuat balingan. kalau bab sorakan memang la serah kat kitaorang.

mari kita saksikan gaya balingan mereka.........



ada gaya....
ni kak farah. dia sama dept. ngan saya




merenung nasib bola yang akan melanggar pin.

psst...berapa jatuh?

fiza newcomers bowler kat jabatan

hot PA laaaaa


gaya lentikkan selepas balingan


fokus....

itulah semangat ibu mengandung 5 bulan


itu dia....lontaran yang bersemangat dari kak azreen

sama dept ngan saya gak


whoaaa....jangan nganga lebih sangat

ini la PA senior yang menggoda

kak leen


mana bolanya???

melantun lane sebelah ker?

bila diaorang dah selesai main saya pon bawak boy pergi ronda-ronda kat jusco. dia sibuk nak beli mainan. luckily xjumpa mainan dalam jusco tu. selamat duit....

apa pun, syabas diucapkan kepada team bowling. yang penting, semangat juang terus membara dalam diri masing-masing unutk terus berjuang sampai ke game yang ke-3...

No comments:

Post a Comment