Monday, February 28, 2011

sakit tekak

mama hilang suara since hari jumaat. tapi dia xpegi amik ubat lagi. saya suggestkan dia makan ais krim haagen-dasz perisa vanilla ni untuk recovery balik suara tu. semalam pegi mid valley, beli la 1 scoop ais krim ni. siap pesn kat mama "kena makan sampai abis tau ais krim ni, ubat". dia yang menurut perintah makan la sampai abih. balik dari mid valey dia suh singgah shell, nak beli lagi ais krim tu. saya cakap, mana la ada kat shell pj aiskrim ni. shell yang hebat-hebat ada la. malam tadi dia sms lagi, "kalau kuar tolong beli aiskrim". masalahnya, shell yang saya tau ada jual aiskrim ni adalah shell bandar tasik selatan. kemain jauh idak la pulak. bukan apa, nak pegi pyramid punya la malas disebabkan oleh nak mencari parking. seksa!

tadi sms mama, tanya suara dia dah ok ker. dia cakap belum. saya pon cakap ngan dia, pas balik keja ni jom pegi pyramid. beli aiskrim ni. selain dapat mengubati sakit tekak, dapat jugak menikmati keenakan aiskrim ni. mama yang xberapa suka aiskrim pon dah larah nak abihkan ais krim ni.

jadi petang ni balik aja keja, singgah amik mama then terus nak pegi pyramid. semesntinya xbawak si kecik tu. coz dia tu banyak hal nanti. orang nak pegi kejap aja. tapi saya akan belikan donut untuk dia. kesian pulak la kan kalau xde balikan apa-apa.



ais krim ubat

No comments:

Post a Comment