Monday, February 14, 2011

i've been tagged

ok, tengkiu as chubby kerna mengtagged diriku ini.



25 things about me....here we gooooooo.................



1. pas basuh rambut xsuke sikat rambut. tunggu rambut kering baru sikat


2. ada 2 orang je adik beradik yang mana kesemuanya perempuan


3. pakai keta macam dulu : kancil yang banyak berjasa dari zaman seri iskandar dulu


4. sedang pegnen 9 weeks di kala diri ditagged



5. dok dan keja diarea pj (umah 7 minit dari opis dikala semua orang cuti)



6. suka kasut wedges (mostly kasut yg ada adalah wedges walaupon asbend saya cukuplah xberkenan pattern lagu tu)



7. makanan feberet sup tulang dan roti canai pak din (area umah saya)



8. ada sorang anak lelaki umur 4 tahun yang dah bersekolah



9. mempunyai seorang mama yang terror menjahit (tunjuk je la apa pattern baju, sure dia boleh buat:luv u lah mama)



10. impian nak pegi bercuti kat karambunai (villa 6k per nite:ada sesapa nak sponsor?)



11. bersekolah kat 2 sekolah rendah (s.k sungai besi + s.r.k seri setia), 3 sekolah menengah (s.m.k sungai besi + s.m.k bandar tasik selatan + T.I penang)



12. suka menjahit manik (gigih tiru pattern orang lain then jahit sendiri: idea jahat..wakakaka)



13. sangat malas nak iron baju keja (pagi-pagi bangun baru decide nak pakai baju apa n baru meregeh nak iron time tu)



14. ay dis moment, saya rasa ada lebih kurang 3 orang kawan saya yang preggy lebih kurang je iaitu zarith, loong danial dan zack (kalau ada orang lain yang sama sila inform saya ya)



15.saya rindukan zaman belajar dulu :) (sekolah menengah +UiTM dihatiku)



16. sangat jarang masak kat umah coz dok dengan mak mertua (balik umah mak mertua dah siap masak)



17. selepas 8 bulan bercintan cintun, saya bertunang sebulan then terus kawen (pantas)



18. kalau merajuk ngan asbend akn dok diam aja (silent is killer..muahahaha)



19. selalu akan handpunch kat opis seminit dua minit lagi sebelum pukul 8


20. paling M nak lipat baju (dah berbukit baju tu bagu gagahkan diri jugak), pas lipat pulak M lagik nak menyusun dalam lemari. tapi bab membasuh memang rajin (tuang baju, tuang sabun, picit button=selesai)


21. dalam ramai-ramai kawan saya, ada 2 orang yang sifatnya sama (xbanyak bercakap). ollie (member dari sekolah menengah) dan nadira (kawan kat UiTM)


22. atlet feberet saya Nicol David (dulu masa sekolah suke kumpul gambar dia dari magazine dan newspaper)


23. masa kat sekolah menengah dan UiTM dulu, subjek yang saya memang suke adalah Math.


24. umur 6 tahun saya dah masuk darjah 1 dan bengang sebab peksa dapat top 3 tapi xlayak dapat hadiah (dulu darjah 1 tumpang je sebab mak saya kerani kat sekolah tu)


25. artis pompuan yang saya suke ROSSA (sampai boy pon tau, "ni lagu yang mama suke kan" if lagu rossa kuar kat radio)


sekian 25 things to know about me..





wattamat......

No comments:

Post a Comment