Wednesday, January 26, 2011

SLIDING DOOR

semangat membuak-buak untuk search gambar dalam internet telah bermula dari minggu lepas lagi. ni kes nak renovate rumah la. pasal pintu iadaman i dah ulas dalam entry sebelum ini. sekarang ni nak kedai yang ada jual sliding door yang bercorak. biasanya sliding door plain aja kan, tapi i ni kan suke menda yang lain sket.
ceritanya, sliding door ni nak letak kat belah atas (master bedroon yang connect to balkoni). sekarang ni ada pintu dah 2 tingkap. tapi sume tu tak mau dah lah, nak kasi mood baru. tapi i nak sliding yang bercorak cam ni. nampak la cantik n sexy sket. usually orang buat yang plain aja kan.
ni contoh yang macam i nak. corak xkisah la macam mana pon. tapi nak yang bercorak bagai. corak xheavy sangat pon xpe. make it simple and nice.

kalau yang ada corak macam ni, xde la transparent sangat. means kita boleh jugak la selak langsir, so, image kita kat dalam bilik samar-samar je orang nampak. xle la nampak terus siaran langsung kan.

corak macam ni ala-ala dedaun pon macam cantik jugak. tapi kat kedai nanti sure macam-macam corak ada. tinggal nak hulur duit ada. anyone tau kat mana kedai yang boleh buat benda ni dengan harga yang berpatutan? kalau mahal sangat nampak gayanya terpaksa guna yang biasa aja. bajet saya xbanyak sangat coz nak asingkan uutk perabot la, barang letrik la.

sekarang ni kan dok dengan mertua, so memang xbanyak barang yang i miliki. pas ni kena start membeli sikit-sikit. beli yang penting dulu la. yang rasa-rasa xmustahak tolak ke tepi dulu.

xboleh la nak dump semua duit ke reno aja, kang duduk atas lantai la jawabnya. sek ni kena plan bertol-betol agar menepati bajet yang telah ada.




No comments:

Post a Comment