Wednesday, January 26, 2011

HASIL REMBATAN

hari tu i ada entry pasal LEWRE WAREHOUSE.hari yang ditunggu telah tida.kol 10 lebih sket bergeak g kat lewre shah alam.sampai aja kat sana trus namapk my fren yang keja kat sana.so, dia pon mengeluarkan kasut yang i dah pilih dari katalog warehouse tu.sesi mencuba kasut demi kasut berjalan dengan lancar tanpa ada gangguan. ada kasut yang ok, ada yang nampak xsesuai bila i pakai. so, pegi lagi menerjah kat dalam warehouse tu nak pilih lagi (mana tau ada yang berkenan).memag banyak pon yang berkenan.tengok dalam katalog macam xmenarik.bila tengok real memang menarik habis.cun! especially kasut yang ada swarovski.
mostly kasut yang dekat situ actual price RM199-299. untuk warehouse ni harga dari RM30-100.memang berbaloi.rasanya sapa xbeli memang tido xlena kerana memikirkan kerugian.nak beli kat butik lewre memang xkan la.
hasil rembatan kat lewre adalah sebanyak 8 pasang kasut. total damage RM310. puas hati. dapat amik wedges 4 pasang (i suke wedges), heels 2 pasang, sandal (untuk pakai hari-hari: leather) sepasang, flat shoes (ballerina) sepasang.
balik tu cakap kat asbend ni stok untuk setahun punyer (ayat-ayat xboleh nak percaya).so, dalam 330 hari yang akan datang, SAY NO TO NEW SHOES! ayat ni kena sematkan dalam otak hari-hari ataupon masa kuar melihat keindahan pusat membeli-belah.

ni antara wedges yang selamat dipakai ke opis
RM50 aja
sekarang ni hari-hari la berangan tukar-tukar kasut pegi keja. yang bestnya bila ada member keja kat lewre ni, bila batu swarovski kat kasut tercabut, anta balik kat dia.then dia akan letak balik batu baru kat tempat dropped stone tadi.jadi, sila lah pakai kasut itu sambil melompat tanpa perlu takut-takut batu terjatuh

No comments:

Post a Comment