Tuesday, January 18, 2011

LEWRE WAREHOUSE SALE


21-22 Januari ni ada LEWRE WAREHOUSE sale.

memandangkan i ada kawan yang keja kat situ, dapat la info pasal design kasut, saiz yang available serta kuantiti kasut yang ada.

tanpa melengahkan masa, i pon pilih punya pilih katalog yang dia send by e-mail tu.

dah job down code and particular, tengok-tengok ada 6 pasang kasut yang terbekenan.....

tu baru 1st view..kalau tengok katalog tu lagi skali confirm ada lagi tambahan kasut....


memang ada design lain yang berkenan di hati, tapi rega agak malas nak layan (even murah dari actual price).ballerinanya (flat shoes) memang mengancam abeh, coz ari tu dah try pakai kat parkson.sodap n selesa, bia difikirkan nak ada warehouse sale ni malas nak membeli (padahal rega mahal).tengok2 kat warehouse nanti harga xturun banyak sangat pon.


tapi mostly yang i berkenan adalah WEDGES.senang nak pakai pi jenjalan.malas nak bergaya ngan heels bagai...nak mengejar Zhafran pun sonang....

pakai pi opis pon valid jugak wedges ni.


tapi yang penting kerahsiaan dari asbend mestilah diutamakan kerna dia dah pening kepala tengok kasut yang banyak. sebelum ni lewre kan ada wat renovation sale.kat situ je i dah rembat 6 pasang kasut. can u imagine sepasang kasut LEWRE RM30, if bli 2 pasang RM50. wanita mana yang tak menjadi separuh wangku pergi bila tengok harga cenggitu punya murah kan.walaupon sampai sekarang ni ada lagi 2-3 pasang yang xpakai lagi.alasan nak taruh raya (buleh percaya kaaa?????)

No comments:

Post a Comment