Sunday, August 7, 2011

keta racing

ari sabtu tu saja jer kuar berjalan ke sunway pyramid. bawak zhaff gi sana. rasa macam dah lama pulak xpegi ke sana. saja berjalan cuci mata sambil survey barang-barang kot ada yang berkenan di hati. nanti bila dah tiba masa nak beli terus grab aja la. xpayah nak pilih-pilih lagi. jimat masa.









asbend pulak jenis xsuka memilih barang lama. so, sya decide nak pegi dulu without dia. nanti, bila pegi ngan dia terus amik n bayar. seperti biasa, cari baju loose untuk pakai g kerja dulu. baju yang ada macam dah boring mengulang. saya bukan beli banyak sangat stok baju preggy ni. dapatla 4 helai. tapi bukan preggy punya pon, beli yang kembang-kembang bahagian perut n saiz L @ XL. dapat la orang yang perut besar macam saya ni pakai. g beli 2 lai kat google dan 2 helai kat padini. settle la.




then zhaff kata nak beli kasut, saya pon bawak la dia pegi menjengah kedai kasut. bukan main lagi si kecik ni memilih kasut. pandai pulak tu memilih yang lawa.






ni ha kasut yang dia pilih. faktor utama dia pilih adalah sebab ada gambar keta raning ye. itu faktornya. tapi not bad jugak saya tengok. tapi bila fikir balik amcam susah je nak pakai time raya. samapi umah orang terkial-kial nak bukak. then bila dah kuar, terkial-kial nak pakai balik. orang sume dah masuk dalam keta, dia baru nak pakai kasut. saya rasa sandal lebih senang pemakaian time raya.












tapi bila balik umah, tunjuk gambar ni kat asbend, dia kata ok. dia kata biar la budak tu nak bergaya, asyik pakai sandal je. lagi pon dia dah besar dan boleh pakai kasut senditi. kalau macam tu, saya opn ok aja la. bukan apa, kang saya yang kena memakaikan kasut ni. dalam keadaan sekarang ni saya dah la xlarat nak bertinggung. kang kaki cramp.



ok, unutk zhaf nanti mama belikan k. kesian pulak nak menghampakan harapan dia. coz masa kat kedai tu dah cakap ngna dia "kalau papa kata ok, nanti kita datang beli". sekarang ni dia dah 4 tahun, dah paham janji yang kita buat.



unutk barang saya pulak, setakat ni xde menda yang saya minat kat pyramid tu. mungkin mood belom ada.

No comments:

Post a Comment