Tuesday, August 9, 2011

check up saya

semalam pegi check up kat klinik kesihatan. ALHAMDULILLAH....hb saya dah ok. reading 12.2. padahal makan ubat masa sahur sahaja. berbuka memang dah terabai ubat tu tidak disentuh. ingat nak makan ubat pun tidak.

berat saya pulak turun hampir 1 kg. nurse cakap patutnya berat kena naik 1 kg. sya cakap mungkin disebabkan saya berpuasa. nurse tu terima alasan saya. tapi memang pon, time berbuka say minum air buah tanpa gula, nasi memang hujung senduk aja. balun roti john @ murtabak yang banyak.

next 2 weeks saya akan start check up kat PPUM, coz bila booking kat sana, kena check up trus kat sana. so, saya akan stop checkup kat klinik kesihatan. semoga saya sihat, dapat berpuasa, serta dapat melahirkan baby ni pada masa yang ditetapkan tanpa sebarang masalah.



p/s: tahniah kepada pasangan danial (x-OM) dan loong kerana dikurniakan seorang baby gurl last saturday denga berat 4.1 kg

No comments:

Post a Comment