Tuesday, June 21, 2011

firefly promo

rakan sekalian,

firefly sekarang ni tengah buat promo untuk ke langkawi, kuching, KK, sibu, tawau. harga serendah RM18. terbang jan-march next year. pagi tadi datang je kerja terus memulakan misi unutk booking tiket. ini untuk dan adik beradik dia berjalan. destinasi adalah langkawi. as usual, tempat dia berkali-kali dah pergi tetapi tetap di hati.

yang bestnya firefly ni luggage free 20kg, dapat refreshment (air mineral n kacang) dan boleh pilih tempah duduk. tadi dah berjaya booking untuk 6 orang. total kena bayar RM228 aja, means sorang jatuh harga RM38 untuk return tiket. murah kan. pegi langkawi ni bukan apa, nak dapatkan hotel murah pon senang. booking federal villa (rumah kerajaan). selesa dan harga berpatutan.

saya pon sibuk jugak la nak booking untuk ke langkawi lagi, tapi asbend kata dia dah boring g langkawi. dia nak g tempat lain. if nak pegi KK, per person RM158 nett. consider harga ni murah lagi la. mana nak dapat. saya xpernah lagi pergi KK. tapi tunggu la if AA ada wat promo lagi murah.

kalau air asia lak, memang ada promo best, tapi kena bayar untuk luggage, then kalau nak pilih seat pon kena bayar jugak. tapi kalau dah promo tu menang sebat AA jugak la. hari tu AA wat promo tiket RM0.00 kan. dapat jugak la saya booking ladies outing ke padang. tapi tiket ke padang RM10.00, time tu xde plak yang RM0.00. pegi 6 orang jugak. saja bawak makcik jenjalan ke sana. saya pon xpernah pegi lagik.

tapi next year saya dah ada baby, so kena plan betol-betol if nak pegi berjalan sana sini. kena pertimbangkan. kalau hero yang besar tu xkisah sangat. sebab tu sekarang ni kurng menggila skit nak booking ke sana sini.

No comments:

Post a Comment