Thursday, June 23, 2011

disneyland mari

ari tu bos dept saya pegi holiday kat UK. lama jugak la dia cuti, dalam 20 hari lebih.memang sakan la dia berjalan. bila dia balik, saya pulak yang eksited lebey. kengkonon nak dapat cokelet ke hapa ke. tapi semuanya hampa. dah seminggu apa pon xde (truk tol la saya ni).

then selasa ari tu bos dept ada mintak masukkan SKT dia dalam HRMIS. saya pon terus la buat macam yang dia nak. time tu pulak HRMIS sungguh baik, berjalan dengan lancar tanpa menyakitkan hati. keja menjadi beres dalam sekelip mata la. then, saya inform dia SKT dah siap masuk HRMIS n mintak dia check. dia kata ok. xlama pas tu, dia kuar dari bilik dan bagi saya


-

-

-

-

-

-

-

-

-

-

-

-

-

-

-





bos: this is for you....

me: ohh..thank you (dalam nada hepi dapat FM)


bila dapat, terus la membelek FM ni. disneyland paris. wahhh...merata jugak la bos ni berjalan yer. tambah lagi la 1 koleksi kat peti ais.


next, disneyland item adalah pemberian hibu ayam kat opis ni a.k.a kak leen. ari tu dia pi holiday ngan family ke hongkong. bila balik, dia kasi pen ni. sayang nak bukak n guna. so, saya biarkan pen ni tersimpan rapi dalam plastik. nak bagi kat si hero kompom dia bawak pi sekolah n hilangkan. so, saya simpan kat opis aja.




comel aja ada gambar katun-katun

-

-

-

-

-

-

-

-

-

-

-

-

-

-

ini adalah gambar pose manja dari hibu ayam...kelassssss gitew




No comments:

Post a Comment